Wednesday, January 18, 2012

Kata-kata Aluan

Dari meja Guru Besar

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia

Saya bersyukur sekali  lagi saya berpeluang untuk menulis sebaris dua ayat dalam Buku Takwim bagi tahun 2014.
Terlebih dahulu saya memanjatkan rasa kesyukuran terhadap Tuhan  di atas keizinan dan kesempatan bagi saya meneruskan amanah dan tanggungjawab memimpin sekolah ini bagi tahun 2014.
Saya berasa sangat bersyukur kerana  pada tahun 2013 sekolah telah menunjukkan beberapa kejayaan dalam semua bidang terutama dalam UPSR. Jesteru itu pada tahun 2014 seluruh warga sekolah mestilah menunjukkan keazaman dan lebih komited kepada tugas bagi memastikan kecemerlangan terus dimiliki. Para  guru  hendaklah bersedia dari segi minda  dan  fizikal  untuk  melaksanakan  tugas  dengan  lebih bertanggungjawab dan berkesan.
Guru-guru diingatkan agar dasar-dasar dan projek terkini menjadi peluang dan cabaran untuk meningkatkan prestasi diri bagi mencapai visi sekolah ”
Akhir sekali saya mengucapkan  ribuan  terima  kasih  kepada  semua  Penolong-Penolong Kanan, Guru-guru dan  kakitangan  yang  telah memberikan kerjasama baik dalam penyediaan perancangan  pengurusan  sekolah dan penyediaan Buku Takwim Tahun ini.




‘ Guru Bestari, Kerja Berkualiti ’







(INDHIRA A/P THIRUNAVUKARASU)
Guru Besar,
SK Methodist Malim Nawar,
Jalan Tanjung Tualang,
31700 Malim Nawar,Perak.                                     




0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Semakan ID dan PASSWORD VLE Frog

KPM - Berita dan Aktiviti

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More